2012年12月12日 星期三

Mariah Carey - All I want for Christmas is you 英中歌詞翻譯

Mariah Carey - All I want for Christmas is you 英中歌詞翻譯

I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多

There's just one thing I need
我只有一個心願

I don't care about the presents underneath the Christmas tree
我不在乎聖誕樹下的禮物

I just want you for my own
我只要你和我在一起

More than you could ever know
超乎你所能想像

Make my wish come true
讓我的願望成真吧

All I want for Christmas Is you
這個聖誕節我想要的只有你


I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多

There is just one thing I need
我只有一個心願

(And I) don't care about the presents underneath the Christmas tree
我不在乎聖誕樹下的禮物

I don't need to hang my stocking there upon the fireplace
我不需要在壁爐上掛上聖誕襪

Santa Claus won't make me happy with a toy on Christmas day
就算聖誕老人給我玩具也不會讓我開心

I just want you for my own
我只要你和我在一起

More than you could ever know
超乎你所能想像

Make my wish come true
讓我的願望成真吧

All I want for Christmas is you
這個聖誕節我想要的只有你


I won't ask for much this Christmas
這個聖誕節我要求的不多

I won't even wish for snow
我甚至不會祈求下雪

I'm just gonna keep on waiting underneath the mistletoe
我只會待在槲寄生下一直等待

I won't make a list and send it to the North Pole for Saint Nick
我不會將想要的東西列成一張清單再寄到北極給聖誕老人

I won't even stay awake to hear those magic reindeer click
我甚至不會為了聽馴鹿走路的嗒嗒聲而不睡覺


'Cause I just want you here tonight
因為今晚我只要你在這兒

Holding on to me so tight
緊緊地抱住我

What more can I do
沒有其他奢求了

Baby all I want for Christmas is you
寶貝,這個聖誕節我想要的只有你


All the lights are shining so brightly everywhere
到處都閃著耀眼的燈光

And the sound of children's laughter fills the air
空氣中充滿著小孩的笑聲

And everyone is singing
每個人都在唱歌

I hear those sleigh bells ringing
我聽見那些雪橇鈴響

Santa won't you bring me the one I really need
聖誕老人你會不會帶我真正需要的人給我

Won’t you please bring my baby to me
可不可以把我的寶貝帶給我


Oh I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多

This is all I'm asking for
我要求的只有這個

I just want to see my baby
我只想看到我的寶貝

Standing right outside my door
就站在我的門外

Oh I just want him for my own
噢,我只要他在我身邊

More than you could ever know
超乎你所能想像

Make my wish come true
讓我的願望成真吧

Baby all I want for Christmas is you
寶貝,這個聖誕節我想要的只有你


沒有留言:

張貼留言