2017年5月17日 星期三

[歌詞翻譯] Katy Perry - Bon Appétit (Featuring Migos)

Katy Perry - Bon Appétit (Featuring Migos)
Produced By Max Martin, Shellback & Oscar Holter
歌詞中文翻譯by兩光星



[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
因為我是你所想要的
All that you can have, boy
你所能擁有的
Got me spread like a buffet
我是你的自助餐,擺開盛宴吧
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快
Appetite for seduction
有胃口來點誘人滋味
Fresh out the oven
熱騰騰剛出爐
Melt in your mouth kind of lovin'
入口即化的愛撫
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快


[Verse 1: Katy Perry]
Looks like you've been starving
看來你餓了很久
You've got those hungry eyes
你帶著飢渴的眼神
You could use some sugar
你可以加點糖
'Cause your levels ain't right
因為你的血糖太低了
I'm a five-star Michelin
我是五星級米其林
A Kobe flown in
神戶牛肉上桌
You want what I'm cooking, boy
你想要我正為你準備的佳餚


[Pre-Chorus: Katy Perry]
Let me take you
讓我帶領你
Under candle light
在燭光之下
We can wine and dine
我們可以用點餐、喝點小酒
A table for two
這桌就只有你和我
And it's okay
沒關係
If you take your time
你可以慢慢來
Eat with your hands, fine
也可以直接用手大快朵頤
I'm on the menu
我是你菜單上的一道䒩


[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
因為我是你所想要的
All that you can have, boy
你所能擁有的
Got me spread like a buffet
我是你的自助餐,擺開盛宴吧
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快
Appetite for seduction
有胃口來點誘人滋味
Fresh out the oven
熱騰騰剛出爐
Melt in your mouth kind of lovin'
入口即化的愛撫
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快


[Verse 2: Katy Perry]
So you want some more
你想要再多來一點
Well I'm open 24
我24小時開放
Wanna keep you satisfied
想滿足你的需求
Customer's always right
顧客至上
Hope you've got some room
希望你還有胃口
For the world's best cherry pie
享用世界最棒的櫻桃派
Gonna hit that sweet tooth, boy
喜歡甜食的你一定會喜歡


[Pre-Chorus: Katy Perry]
Let me take you
讓我帶領你
Under candle light
在燭光之下
We can wine and dine
我們可以用點餐、喝點小酒
A table for two
這桌就只有你和我
And it's okay
沒關係
If you take your time
你可以慢慢來
Eat with your hands, fine
也可以直接用手大快朵頤
I'm on the menu
我是你菜單上的一道䒩


[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
因為我是你所想要的
All that you can have, boy
你所能擁有的
Got me spread like a buffet
我是你的自助餐,擺開盛宴吧
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快
Appetite for seduction
有胃口來點誘人滋味
Fresh out the oven
熱騰騰剛出爐
Melt in your mouth kind of lovin'
入口即化的愛撫
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快


'Cause I'm all that you want, boy
因為我是你所想要的
All that you can have, boy
你所能擁有的
Got me spread like a buffet
我是你的自助餐,擺開盛宴吧
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快
Appetite for seduction
有胃口來點誘人滋味
Fresh out the oven
熱騰騰剛出爐
Melt in your mouth kind of lovin'
入口即化的愛撫
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快


[Verse 3: Quavo]
Sweet potato pie
甜心地瓜派
It'll change your mind
會讓你改變主意
Got you running back for seconds
讓你跑回來要再來一份
Every single night
每一個晚上


[Verse 4: Takeoff]
I'm the one they say can change your life (Take-off)
我是他們口中說的,能夠改變你一生的人
No waterfall, she drippin' wet, you like my ice? (Blast)
她不是瀑布也照樣濕答答,喜歡我的珠寶嗎?
She say she want a Migo night
她說她想要一個Migo之夜 ***[因為Takeoff是The Migos的一員...]
Now I ask her, "What's the price?" (Hold on)
現在我問她:「多少錢?」
If she do right, told her get whatever you like
告訴她,如果你好好表現,你就能得到想要的任何東西


[Verse 5: Offset]
I grab her legs and now divide, aight
我抓住她的腳,然後打開
Make her do a donut when she ride, aight
讓她騎得像在畫甜甜圈一樣
Looking at the eyes of a dime, make you blind
看著她美麗的眼睛,令人目盲
In her spine and my diamonds change the climate
快感直入她的骨裡,我的鑽石無所不能


[Verse 6: Quavo]
Girl, sweet tooth (sweet)
女孩,喜歡吃甜食
No tooth fairy (No)
但牙齒沒掉,牙仙子不會來
Whipped cream (Whip)
擠上奶油
No dairy (Milk)
但我指的可不是乳製品
Got her hot light on, screaming, "I'm ready" (Hot)
加熱的燈亮了,她喊著:「我準備好了。」
But no horses, no carriage
但我不是騎著馬的王子,更不會為你準備馬車


[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
因為我是你所想要的
All that you can have, boy
你所能擁有的
Got me spread like a buffet
我是你的自助餐,擺開盛宴吧
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快
Appetite for seduction
有胃口來點誘人滋味
Fresh out the oven
熱騰騰剛出爐
Melt in your mouth kind of lovin'
入口即化的愛撫
Bon appétit, baby
寶貝,用餐愉快


沒有留言:

張貼留言